Mys helg!

Åh härliga helg är här och jag är frisk, skönt att jag inte missar denna toppen helg!

Idag blev det skola då min kära vän Emma fyller 18 idag så vi sex som åker tåg trängde ihop oss på ett fyrasäte och åt tårta, drack cola och tittade när Emma öppnade paket, härlig morgon kan jag lova er :)
Hade lektioner som vanligt men skrattade mer än vanligt, haha ibland är man duktig på att skämma ut sig...

Efter skolan åkte jag, Emma, Klara och Rebecka in till Varberg.
Slutade med att bara jag och Emma var kvar då dem andra två åkte hem istället för att gå och shoppa med oss två.
Men det var kul och hittade faktiskt lite snyggt, tyvärr så är jag ganska pank så fick stå över allt menmen!

Idag har jag och min fina familj ätit tacos och kvällen kommer tillbringas framför tv:n med Burlesque :D

Imorgon åker familjen till saknade kusiner i Anderstorp för att titta på massa gamla korg och annat kul, sover där till söndag så vet inte hur uppdateringen kommer se ut...

Hörs sen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0