Tisdag

God morgon på er!

Hoppas att ni sovit gott och att ni mår kanon, själv så är jag hemma från skolan och är magsjuk, har dessutom huvudvärk och en sjuk träningsvärk i hela kroppen.
Har därför inte sovit så bra inatt så har tänkt gå ner och försöka äta något och sedan gå upp och lägga mig igen...

Det var skönt att vara tillbaka i skolan igår, träffa alla klasskompisar och komma in i rutin igen.
Däremot gick inte dressyrpasset särskilt bra, Conquest var halt eller något så jag fick rida Land Lux, gillade honom och så men väldigt stor skillnad mellan dem två...
Egentligen gick väl passet bra, det var ju trots allt första gången jag red honom så jag har ju inget att jämföra med från andra pass med honom.
Kände mig inte heller helt toppen igår, mådde illa till och från och bara febrig så fick ta lite skritt pauser undertiden.

Nu ska jag gå ner och ta något att äta, puss

Bild: Alex och Rullan för ganska många vintrar sedan... ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0