Today

Hejsan allihopa!

Åh vilket tråkigt väder det är ute men det är bara att köra på med dem vanliga rutinerna som om det vore underbart väder ute ;)

Imorgon åker jag hem under helgen, ska bli skönt med sov morgon och kunna vila kroppen, efter dem här två veckorna kommer jag nämligen vara värsta biffen, haha.

Jag har socialtränat en unghäst precis, stod och borstade och gosade med henne i stallgången och hon skötte sig galant. Hon är en av få hästar jag träffat som tycker om när man borstar i ansiktet, hon stod verkligen och njöt och tryckte huvudet hårdare mot borsten, sötnosen.

På schemat ut idag över det vanliga ska vi frisera några hästar, dem ser ut som små lurvbollar och manarna står åt alla håll.

Vi hörs mer senare.

Puss

Bild: lilla tjejen :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0