Duktig Emma

Hallå!

Gick upp runt nio imorse och fixade mig en riktigt god frukost med yoghurt och varm choklad.

Tittade på tv hela förmiddagen men runt tolv tog jag på mig träningskläder och gav mig ut på en jogging/spring tur med Spyker, blev en sväng på 2-3 km och lyckades hålla igång hela tiden vilket jag är nöjd över. Var hemma igen efter 20-30 minuter och då var både jag och Spyker trötta ;p haha, nej men undertiden jag sprang var det faktiskt inte jobbigt, kände lite i vaderna men då ökade jag tempot lite samtidigt som jag tog högre och längre steg och då kändes det inte mer.
Skönt att jag har listat ut hur jag ska göra för att slippa få så ont. Får bli en sådan tur några dagar i veckan.

Nu ligger jag uppe i min säng och lyssnar på musik, har riktigt tråkigt så tittar kläder, skor m.m på nätet. Vilket inte är särskilt smart då jag är väldigt pank...

Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0