En bra helg väntas

Nu ska jag sova, är trött och sliten så det ska bli skönt att krypa ner under täcket.

Imorgon är det skola och jag vet inte riktigt hur dagen kommer se ut och när jag kommer hem, men hem kommer jag och det är huvudsaken ;)

Helgen kommer troligtvis bli kanon om inget ändras, antagligen nollning på fredag, själv så känner jag inte riktigt för det men ska prata med klasskompisar imorgon och annars lär väll mamma och pappa tvinga dit mig :p På lördagen ska jag vara med Thomas, om det blir som planerat är det bio som gäller så en kul helg är det som väntar.

Nu väntar drömmarnasland, puss sov gott <3

Bild: lilla Spyker ligger och sover i soffan



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0