Fredag & helg!

Imorgon är det efterlängtad helg! Ska bli så himla skönt.

Blir däremot ingen nollning för min del, är inte tillräckligt taggad på det helt enkelt, utan efter skolan åker istället jag och Rebecka iallafall in till stan för lite tittande i affärer och McDonalds ätande, får se om fler följer med :D
Kommer hem på kvällen någon gång och då har jag planerat att sova... Haha redan nu ser jag fram emot sovmorgonen på lördagen.

På lördagen blir det bio med Thomas, vi ska se Hypnotisören, jag är dock lite skeptisk då jag egentligen hatar svenska filmer men den verkade förvånande värt bra och pappa har läst boken och rekommenderar iallafall den, så jag får hoppas att den slår mina förväntningar :)

Uppdaterat när jag har tid.

Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0