Haft en bra helg!

Trots att jag är precis lika trött som jag var när helgen började och hade planerat in att ta igen de timmar jag egentligen ska sova på veckorna så är jag riktigt glad!

Thomas hämtade mig igår och så åkte vi hem till honom, haft det riktigt mysigt och det var så skönt att träffa honom. Jag har ju varit upptagen de 3 (?) senaste helgerna kanske till och med mer så det var som sagt väldigt skönt att få träffa honom

Så det blev ingen loppis, inget jag deppar över då mamma och de andra var där och det fanns inga spön utan mest täcken och sådant.
Därför får jag ta mig till Ullared så snart som möjligt 

Nu är det slapp framför tv:n som gäller och sedan blir det sängen, upp 5 imorgon och så prov, ridning, stalltjänst och så är jag hemma 18:20

Puss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0