Helg

Åh det är fredag idag, så skönt med sovmorgon imorgon!
Tänker ligga i sängen så länge jag bara kan imorgon, behöver vila upp mig och tina upp min kropp.

På ett sett är det synd att det är sol ute för då blir man lurad att det är varmare än vad det är, själv så fryser jag hela tiden hur "mycket" kläder jag än har på mig.
Jag har redan rustat upp med min vinterjacka, mössa och vantar, dock har jag insett att om jag skall pendla i vinter , vilket jag ska, så kommer jag behöva köpa vinterskor och en ännu tjockare jacka...
Men om jag har tur så är Stall/skol jackorna vi har beställt varma, snygga är dem ju så man får ju hoppas 

Nu har jag tänkt sova, är näst intill för trött vilket gör att det börjar gunga över mot hyper och då är det bäst att gå och bädda ner sig i sängen... Tro mig!

Uppdaterar säkert imorgon skulle jag kunna tro, har massa åsiktsinlägg på g i mitt huvud men jag ska bara orka skriva ner dem också 

Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0