Så sjukt trött på mitt hår...

Precis som rubriken lyder så är jag jätte trött på mitt hår, det bara hänger där helt livlöst
och tråkigt!
 
Funderar på att klippa upp det lite så att det blir mer volym i det...
 
Jag har även bestämt mig för att bli typ blondin, nämligen mörkblont/ljust brunt, mammas
jobbarkompis dotter går frisör linjen och mamma skulle prata med henne om hon har lust
att "öva" på mig.
Jag kommer dock inte att sikta på den ljusa färgen med en gång utan jag kommer börja med att
färga det ljusare brunt i omgångar, dels för att slippa riskera att få en orangeton men också för att
kunna känna efterhand om jag passar i så ljust hår, när jag har färgat det ljusare två eller tre gånger
kanske jag känner att det räcker med så ljust och då är det bra att jag inte färgade det så ljust
med en gång.
 
Skulle även vilja ha lite lockigare hår, dock är det något jag kommer vänta med tills jag har fått den längd på
håret som jag vill ha.
 
Jadå, lite planer på hur jag vill ha det har jag allt ;) haha, nu ska jag bara våga göra det också...
 
Vad tycker ni, skulle jag passa i sådant här hår?
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0