Så snyggt!

1. Något som jag har fastnat för är Peplum toppar, det finns vissa otroligt fula toppar men i största
allmänhet så är dem så snygga. Ett ganska lagom plagg som passar till det mesta och som går att
använda oavsett vad man ska göra. Usch det är nästan olagligt att jag inte ens äger en enda topp...
 
 
2. I början verkligen avskydde jag dessa skor men nu efter ett tag skulle jag nästan göra vad som helst
för att ha ett par hemma. Det viktigaste är nog bara att man tänker vad man har på sig så att det inte blir för mycket "ryttar"-känsla över det vilket jag är rädd att det lätt blir. Åh snygga är dem ju minst sagt (A)
 
 
 
3. Mer stickade koftor och tröjor är ett måste, så sjukt snyggt men även mysigt och varmt nu i höstkylan.
Kunde inte bestämma mig för bara en bild då jag hitta massa snygga så ni får bara föreställa er det framför er ;)
 
 
Det får räcka för denna gången, kan även tillägga att alla tre sakerna står med på min önskelista, hehe...
 
puss
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0