The best of day's

Hallå på er!

Nu ligger jag i sängen efter en bra dag i skolan, stalltjänst och hoppning stod på schemat men då min rygg och nacke blivit sämre igen blev det ett pass i paddocken för min och Conquest del.
Gjorde inte så mycket då det var skönt att kunna rida avslappnat utan att tänka på vad alla andra tycker.

Hann därför med den bussen 16:10 vilket gjorde att jag var hemma 18:20 istället för 20:20 som det annars hade blivit, det är det värsta med att rida i sista gruppen...

Får se vad morgondagen har att erbjuda men enligt schemat är det en häst fri dag vilket kan bli skönt som omväxling, min kropp behöver vila från ridning och allt stallgöra i iallafall några dagar 

Nu har jag matat mina egna små hästar här hemma och även tvättat håret så nu ska jag bara säga sov gott till er innan jag kan sova.

Jag hoppas att ni haft en bra dag och så hörs vi imorgon, puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0