Tisdag

Oj nu va det ett tag sedan jag bloggade, men har verkligen varit upptagen.

Bion i lördags var riktigt bra, jag blev faktiskt förvånad och jag är väldigt glad över att jag vågade chansa och titta på en svensk film!
Rekommenderar verkligen Hypnotisören :)

Efter bion sov Thomas hos mig och sedan sov jag hos honom söndag-måndag.

Stalltjänst, dressyr och naturbruk bestod gårdagen utav och kan säga att det inte var min dag. Dressyrträningen med Conquest gick skit, jag mådde inte toppen och hade ont i ryggen vilket gjorde att jag inte orkade inverka på rätt sätt, positivt var väl att han alltid försökte...

Idag står stalltjänst och hoppning på schemat, ska däremot prata med Mårten om att jag inte kan hoppa idag, efter passet igår är jag rädd att få ännu ondare i kroppen, men vi får se vad som händer.

Sitter med på engelska lektionen och slappar just nu, vill ha lunch och sedan hem och sova. haha mat och sömn är vad jag vill ha just nu ;)

Vi hörs när vi hörs, puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0