Typ värsta dagen i mitt liv.

Kul dag.

Gick som vanligt upp 5 imorse, satte mig på tåget till Varberg som vanligt och gick som vanligt till första lektionen, fick reda på att jag inte hade några lektioner och tog bussen tillbaka in till stationen för att ta ett tåg hem och gå och lägga mig. Men Nej.

Nästa tåg gick inte förens 13:44 och då va klockan 09:31 så jag tog ett tåg till Kungsbacka och sitter just nu och väntar på en buss hem som går 12:47.

Med min otur kommer jag säkert inte ens vara hemma tidigare trots en tidigare buss m.m, det kommer säkert krångla med bussen eller så hamnar vi i diket. Yes... Jag är positiv just nu 

Menmen, solen är framme och det är faktiskt varmt så jag kan inte klaga på vädret, dessutom har dem gratis wifi här så det är därför som jag passar på att blogga 

Vi hörs när jag kommer hem (om jag kommer hem........)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0