Uppdaterad information om mig

 
Hej hallå, som ni alla säkert vet så heter jag Emma Palmgren och jag hade tänkt ta
och uppdatera er med information om mig då några kanske är nya här.
 
Jag är en tjej på snart 17 år som bor utanför Göteborg med sin familj som består av Mamma Lena, Pappa Anders, lillebror Alexander (Alex) 15 år gammal, lilla syster Malin 13 år gammal och lilla syster Ida som är 10 år gammal.
 
Vi bor på landet och har två små shettisar som båda två är mina, dem heter Rullan och Celika och är två
väldigt speciella gamla tanter.
Vi har ca 12 katter, en kanin och sedan en liten hund, vilket räcker ganska bra ;)
Skulle jag däremot få bestämma hade vi haft mer hästar och framförallt Större hästar men det kommer framtiden
att erbjuda.
 
Jag går första året på SRG i Varberg där jag lär mig väldigt mycket och utvecklar min ridning något otroligt
mycket. Jag trivs äntligen i skolan efter några fel val och känner verkligen att jag passar in här.
Jag pendlar till och från skolan vilket gör att jag går upp 5 varje morgon och kommer hem som tidigast 16:25,
det är en stor anledning till varför bloggen kan vara tom i några dagar.
På skolan rider jag en riktigt fin häst Conquest som ni antagligen kommer höra mycket om framöver, bilder kan
ni också förvänta er då vi är en klass med många fotointresserade, bland annat mig.
 
När jag inte är i skolan är jag mycket med min familj eller med Thomas, försöker umgås med mina fina vänner
men tiden räcker inte alltid till tyvärr.
 
När jag gått ur skolan vill jag fortsätta plugga, fråga mig inte till vad för det har jag Ingen aning om.
Men jag vill ut och resa mycket och se världen, hålla på med hästar och bara leva mitt liv.
 
Jag är en glad och positiv tjej som har haft det lite jobbigt den sista tiden men tid läker sår och jag försöker
alltid mitt bästa.
 
Hoppas ni lärt känna mig lite bättre och är det något ni undrar över så är det bara att kommentera!
 
PUSS
 
Jag och fina Conquest <3
 
Celika min lilla ponnysötnos <3
Jag för bara några dagar sedan ;)
 
Och jag om mitt hjärta Rullan som jag har haft sedan jag var två år gammal <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0