Woho!

Dagen har varit riktigt bra, av massa olika anledningar ;)

Vi har fått nya lärare i ämnena Biologi och matten på onsdagar, grymt säger jag!
Visst, våran förra lärare var snäll och slapp och dem andra på skolan sa att han är väldigt snäll med betygen. MEN, det blir ju bara jobbigt för en själv om man har A och sedan kommer till jobbet/högskolan och dem räknar med att man kan så mycket som betyget betyder och man bara kan så mycket som ett E visar.
Då vill jag hellre lära mig mycket och förtjäna det betyg jag får och iså fall kämpa för att få ett A.

Imorgon är jag dessutom ledig och på fredag har jag utvecklingssamtal klockan 14:00 och sköta hästen själv, men då jag delar kära Conquest med en trea ska jag försöka få tag på henne och dela upp uppgifterna :)

Vi hörs mer senare, skulle jag gissa på. Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0