---

Har inte orkar blogga, är både utmattad fysiskt och psykiskt.

Är så trött på vissa människor att jag mår riktigt dåligt av att bara höra deras namn. Sjukt hur mycket en ända person kan göra så att man mår så dåligt...

Förövrigt så rullar allt på, som vanligt.
Har varit med Thomas i helgen och sov hos honom till idag, är skönt att sova hos honom då jag får gå upp en hel timme senare ;)

Idag var det ju då skola, dressyr och stalltjänst men även en lektion som bestod av att se på film (sova)

Veckan ser lite annorlunda ut, har hoppning imorgon, skall få massage efter skolan, är ledig på fredag så om min lön kommit kommer jag spendera mina pengar och lediga timmar på Ullared :D har en lång lista på saker jag har tänkt köpa... Godis står flera gånger, posetivt/negativt? (a)

Men nu ska jag sova, puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0