En bra dag!

Hej

Kom hem 16:20 efter en inställd fotografering då fotografen glömt av oss (:s) och en tripp till Ullared :D

Åkte dit själv och vet ni vad? Det var faktiskt riktigt skönt att gå runt själv med tanke på att jag skulle köpa så pass mycket till mig själv.

Köpte ett träns till Rullan och Celika, Rullan har redan ett men det är flera flera år gammalt och eftersom vi nästan aldrig gör något med båda två samtidigt så får dem dela. Det är rosa och svart och faktiskt riktigt snyggt, next up är ett bett till Celika men det får bli nästa gång ;)

En mysig tröja till mig, två pikéer, ridstrumpor, nagelack, chips och choklad, en ny väska som jag älskar och trosor.

Kommer bilder senare.

Nu: TVD säsong 3 :D !!

Puss

Bild: jag+den nya mysiga tröjan



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0