God morgon!

God morgon kära ni!

Det blev ingen skola för mig, med tanke på att jag smittar och kanske också pågrund av den största anledningen som är att jag mår Skit.
Igår var jag faktiskt helt okej, under omständigheterna, men jag har en för jäklig hosta morgon och kväll men annars så hade jag inte så ont.

Idag då, jo jag har varit vaken sen 8 då jag har varit nere och tagit min medicin och jag kan knappt prata. Min hals är allt annat än bra...

För övrigt så tar jag det bara lugnt, antingen ligger jag och sover eller så ligger jag i soffan framför tv, men det är kul. För jag har ju inte gjort annat i snart 3 veckors tid. hehe

Haha nej jag ska inte klaga mer nu, jag har fått medicin som troligtvis kommer börja hjälpa idag eller imorgon och sedan är jag Tillbaka! :)

Vi hörs mer under dagen skulle jag kunna tro ;)

Puss



Kommentarer
Hedwig

Krya sötnos<3
Saknar dig!<3

2012-09-22 @ 15:14:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0