Hej på dig måndag

Satt och skrev ett inlägg igår men mitt i allt knackade det på dörren.
Det var två av Alex kompisar (Pontus och Emil) som kom och berättade att Alex hade varit med om en olycka på 156:an och att polis och ambulans var på plats redan, så då stängde jag bara ner mobilen och inlägget fanns inte kvar när jag loggade in igen.

Kommer skriva ett inlägg om olyckan senare, om ni är intresserade vill säga?

Fick träffa Thomas en stund igår också vilket var skönt eftersom jag ska bort hela helgen, så ville ju gärna hinna träffa honom lite innan det iallafall ;)

Är hemma idag igen då medicinen inte vill hjälpa, hostan har blivit värre och ja, egentligen är allt värre förutom febern...

Vi hörs mer senare, har flera inlägg på lager!

Puss

Bild: Jag Saknar Sommaren!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0