Inspiration

Har varit hemma och sjuk sedan i tisdags, har ont i ryggen och så har jag gått och blivit förkyld. kul.

På lördag fyller Ida 11 år så då blir det kalas, om jag lyckas få in lönen innan imorgon (inte troligt) så skall jag och Emma till Ullared för att shoppa födelsedagspresenter (och annat kul, typ godis...) Vi är nämligen lediga imorgon så får se vad som händer och hur jag mår.

Iallafall så håller jag på att titta runt på nätet efter roliga saker att baka inför kalaset. Morotskaka är bestämt, muffins med fyllning är en ide än så länge, snoddas är också bestämt och sedan får vi se om det blir marängtårta eller något annat gott :D
Älskar att baka, så det bli nog mycket gott på Idas kalas ;)

Vad händer idag då? Jo jag ska börja baka sådant som kan frysas in och även städa mitt rum, det sist nämna behövs verkligen!

Hörs mer senare.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0