Just nu:

1. Jag trivs jätte bra på SRG i Varberg.

2. Jag är beroende av en häst serie som heter Heartland.

3. Jag vill åka till Ullared!! :(

4. Jag saknar vissa mer än andra, och vissa minnen saknar jag mer än dem som är med i dem.

5. Jag vill göra om i mitt rum...

6. Jag har slutat rida Lixsa på grund av personliga saker, men jag saknar henne väldigt mycket.

7. Jag vill rida Nu.

8. Jag har inte gjort en ordentlig galoppfattning på fleera år men får ändå komplimanger för dem :D

9. Jag får komplimanger för min sits, kul!

10. Jag kollar flera gånger om dagen på blocket m.m efter foderhästar. Saknar att ha någon "egen" som jag kan utvecklas med...

11. Jag är döds trött men har ändå sovit i stort sätt hela dagen.

12. Jag drömde en mardröm inatt.

13. Jag vill ha en ny system kamera, Nikon är ett måste!

14. Jag skulle kunna döda för godis just nu! :(

15. Jag tog ut mitt örhänge i brosket då det var ivägen när jag red m.m Men planerar att ta om det när jag gått ut SRG

Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0