Sjuk

Jadå, jag har lyckats bli sjuk igen. Eller egentligen blev jag väll aldrig riktigt frisk innan jag gick till skolan igen.

Och jag säger såhär, har för jävligt ont i halsen men det kan jag överleva, till och med min hosta är okej, Men något som jag inte står ut med är mitt öra, shit vad sjukt ont det gör! Jag hör ingenting på det heller förutom mig själv och det är bara jobbigt.

Så imorgon blir det vårdcentralen, hoppas på att dem kan bota mig (haha) och sedan blir det back to school på fredag.

Sover i skolan fredag-lördag då det är stalltjänst båda dagarna och skulle behövt gå upp för tidigt på lördag för att kunna åka tåg, segt men sånt är livet.

Hörs mer imorgon, puss

Bild: Spyker i sin lilla bur på tåget, sötnos



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0