Trött och ont i kroppen

Orkar inte förklara allt som hänt men det har varit en bra helg :)
Spyker har skött sig grymt bra, första gången han åkte tåg, buss, sov borta m.m och nu ligger han och sover här bredvid mig. Min älskling <3

Thomas var snäll och körde mig hem så jag slapp ta bussen, så istället för att sitta och vänta i Kinna var jag hemma innan jag ens skulle ha lämnat busshållplatsen, så det var riktigt uppskattat!

Imorgon blir det upp 5 som vanligt, ridning och stalltjänst, jag och emma har även kvällsfodringen så jag skulle varit hemma runt 23:00 men som tur var kan jag sova hos Thomas :)

Vi hörs när vi hörs, det lär ju bli min nya favorit mening...

Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0