Aj.

Sov länge idag, slappade sedan i soffan framför tv:n, var borta hos Karin och mockade och pratade, åkte sedan hem och förberedde maten och sedan åkte jag med och kollade när Ida spelade basket.

I en månads tid nu har jag med jämna mellan rum (ca 4 gånger sammanlagt ) fått typ som kramp i vänster armen, svårt att förklara men det är som att den somnar så det sticker i den, det gör ont ändå uppifrån nacken och går ända ut i fingrarna, det har varit lite annorlunda från gång till gång, idag kändes det som att hjärtat flyttat sig ner i armen och några gånger innan har jag inte ens kunnat lyfta armen eller röra fingrarna.
Idag hände det i bilen på vägen hem från Idas träning och det kom bara pang på, det konstiga är att jag inte gör något speciellt när det händer utan det bara kommer helt plötsligt, imorgon får det dock vara nog och jag tänker ringa vårdcentralen.
Nu såhär ca två timmar senare har jag ont i nacken och det är lite jobbigt att röra fingrarna och armen, men det gör inte alls lika ont som det gjorde under själva "attacken"...
Kanske tar och ringer sjukvårdsupplysningen om en stund om det inte går över, får prata med mamma och pappa för ont gör det verkligen.

För övrigt så har jag inte orkar blogga idag, skriver ihop ett inlägg om varför jag inte är i skolan senare och så kommer det senare eller imorgon.

Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0