Ambulans

Jodå, jag ringde sjukvårdsupplysningen och fick svara på massa frågor och fick till svar att hon ville prata med mamma och mamma fick höra att vi skulle ringa 112, där fick jag ju panik kan jag ju säga.
Så vi ringde 112 och 30 minuter senare kom ambulansen hit, dem kollade massa och det visade sig att jag hade feber men för övrigt så var alla tester bra.
Dem gav mig ett val att följa med in till sjukhuset eller avvakta hemma och kontakta vårdcentralen imorgon och med hjälp av ambulanspersonalen och mamma och pappa så beslutade jag att stanna hemma.

Jag har fortfarande ont men det känns ändå bättre, nu har jag tagit en tablett dem tipsade om och ska gå upp och lägga mig.

Sov gott och så hörs vi antagligen imorgon, puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0