Bilder

Usch vilket tråkigt väder det är idag, regn tycker jag är super mysigt plus att det behövs för att våren ska kunna explodera, men när det blåser och är kallt också då blir det bara tråkigt höstväder.
Jag och pappa gick iallafall med Spyker bort till Karin, stod och pratade lite och sedan satte vi igång.
Spyker skötte sig galant och jag la ner ett täcke till honom på golvet som han sedan låg på medans vi mockade och fixade.

Nu ligger Spyker och sover som en sten i fåtöljen medan jag precis har ätit våfflor.
Keso är något som jag aldrig kommer förstå mig på och jag tycker inte om det alls (förutom i en speciell laxröra, som ni kan få recept på en annan gång) men jag testade det faktiskt på våfflorna nu och det gick väl att äta.

Snart kommer resten av familjen hem och tills dess ska jag njuta av tystnaden ;)

Ikväll blir det CM och annat bra, kanske att jag ställer mig och bakar något gott som vi kan äta till...

Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0