Blogg.se

God morgon.

Blogg appen har inte funkat sedan i fredags vilket ni kanske märkt? Och jag hatar verkligen att blogga från datan så det försöker jag undvika så mycket jag kan.

Iallafall, det gick bra på vårdcentralen, hade en dansk läkare så jag är glad att pappa följde med, Haha nejdå jag förstod faktiskt allt han sa ;)
Han sa att det är muskulärt och att han trodde/gissade på att det är två kotor i nacken som är sneda och ligger och klämmer/trycker på muskeln.
Det var ingenting han kunde göra åt det men jag ska ringa runt och boka tid hos en sjukgymnast eller vad det nu blir på måndag.

För övrigt så har det inte hänt jätte mycket i helgen, sminkade Malin och Ida inför discot i fredags (som ni ska få bilder på senare)
Igår grillade vi hamburgare och Lena kom även hit lagom till middagen, vi bakade kladdkaka som vi åt med resten av familjen och sedan tittade vi på TVD och film och åt chips.

Idag ska jag och pappa duscha Rullan, hennes sommareksem håller på att börja så hon har kliat bort stora delar av sin päls på bogen och runt manen, som tur är köpte jag och mamma något bra schampo på Ullared senast vi var där så vi har tänkt duscha henne med jämna mellan rum och se om det hjälper och lindrar klådan så att det inte bryter ut lika mycket som vanligt.

Ska troligtvis ta lite kort på Malin idag och ska se om hon kan ta några på mig som jag kan använda här på bloggen. Känner att det börjar bli dags att fixa en ny header :)

Vi hörs mer under dagen, om blogg appen inte slutar funka förstås ;)

Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0