breakfast

Bara jag som blir helt lycklig av att se alla frukost bilder på bloggar,fb ,we<3it m.m?

Något som gör mig helt förundrad och mållös är hur någon orkar ställa sig tidigt på morgonen och göra den här makalösa frukosten kanske till och med varje morgon, jag orkar ju knappt smöra en macka lixom ;)

Sen är jag ju inte direkt någon frukost människa, jag tycker inte om något pålägg, smör är det ända jag äter på mackan, leverpastej är bara gott på runda mackor, frallor ska vara utan något alls så att jag kan bryta av och äta bit för bit, pepparsalami är sjukt gott men inte på mackan utan bara bredvid, så ja... Jag är väl rätt kräsen när det gäller frukost ;)

Men sen är det klart, hade vi haft jordgubbar hemma eller andra bär och allt som man nu behöver för att göra smoothie m.m så hade jag väl gjort det, men sen är vi ju faktiskt fyra syskon här i familjen Palmgren och har man köpt något extra gott och planerat in att äta det till frukost på fredag kan man inte räkna med att det finns kvar då.
Synd men sant.

Gissar på att det är mycket för att jag är äldst men också för att jag är uppvuxen så, men jag är en väldigt generös syster, jag skulle aldrig kunna ställa mig på morgonen och göra världens godaste frukost till mig själv när jag vet att mina syskon kommer vilja ha också.
Ibland är det väldigt negativt då dem inte alltid tänker likadant men det är sån jag är, både på gott och ont.

Nu tänker jag därför bjuda på några helt underbara frukost bilder från We heart it, och sedan gå och fixa mig lite mellanmål :)

Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0