En idé

Jag har en idé och jag tror faktiskt att jag ska köra på den.

Jag har tänkt skriva ihop inlägg en gång i veckan där jag berättar om varför jag mår dåligt, mina erfarenheter och min historia helt enkelt, inte allt men det jag känner att jag vill dela med mig av.
Jag kommer döpa det till "Min historia".

Redan nu kan jag göra några saker klara, så att ni vet det redan från början, jag skriver inte om det för att "såra" (eller något liknande) dem som någon gång sårat mig, jag kommer inte nämna några namn och jag skriver det helt enkelt för min egna skull.
Jag har förlåtit och accepterat det som hänt men på ett sett kommer det ju alltid finnas inom mig med tanke på att det skadat mig så djupt som det har gjort.
För stunden gjorde det kanske inte så ont men allt har liksom samlats på hög och det har nu blivit för mycket.

Det andra jag vill att ni skall veta är att ni inte ens behöver tänka tanken att skriva något nedlåtande och taskigt för ärligt talat så bryr jag mig inte.
Ni kommer absolut inte må bättre av att göra det och jag kan garantera att ni inte kommer vinna något på det. Jag har kommit såpass långt i min läkning att ytliga kommentarer här på bloggen som kommer från avundsjuka personer inte skadar mig längre, för några månader sedan hade det absolut sårat mig men inte nu. Nu går det bara rakt igen liksom.

Jag hade inget favorit citat eller något motto, Förens nu. Det är väl inget utav det egentligen men jag tänker alltid så här när jag tänker tillbaka på gamla minnen "Hade jag vetat att jag skulle sitta här just nu och skriva min historia efter att ha blivit sårad så många gånger hade jag gjort om det, gång efter gång efter gång" För jag har träffat så många underbara människor, haft så himla roligt och dessutom lärt mig så himla mycket.
Man måste göra fel för att lära sig och hade jag inte gjort det misstaget för några år sedan hade jag inte träffat den och den personen.
Allt jag gått igenom har varit värt det på sätt och viss,men att bli sårad en gång hade räckt. Allt har liksom sin gräns.

Hoppas ni kommer gilla det, första delen kommer någon gång nästa vecka. Vi kan bestämma fredag!

Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0