Fredag!

God morgon.

Hoppas ni sovit gott och att ni kommer ha en toppen helg!
Själv så vet jag inte riktigt vad som händer i helgen, har lite planer men vi får se.

Sitter just nu i pyjamas och äter frukost och ska alldeles strax starta One Tree Hill, har precis börjar titta och än så länge är serien inget att hänga i julgranen, har dock hört att den är riktigt bra så jag tänker fortsätta titta och hoppas att den blir bättre med tiden ;)

Idag har jag lite planerar, hemligt än så länge men snart ska ni få veta. Ska ju även bort till Karin men jag tror att vi väntar tills mamma kommer hem så vi slipper gå i regnet.

Vi hörs senare, ha en toppen fredag allihop!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0