Fullt upp

God morgon.

Bloggade inte igår då jag verkligen hade fullt upp hela dagen, började med att baka tårta, åkte sedan bort till Karin med pappa där vi mockade och fixade vatten mådde så dåligt och var så stressad så det blev inget fix med Lixsa, väl hemma igen gjorde jag klart tårtan, städade och fixade.

Runt klockan 4 kom Peter och Petra med familj hit, Petra fyllde nämligen 40 år igår så vi hade överraskningsmiddag för henne hemma hos oss.
Mormor var självklart också här ;)
Hade trerätters middag och ni får bilder på allt så småningom.

När dem hade åkt hem blev det bara slapp framför tv:n innan jag gick och la mig.

Idag mår jag faktiskt lite bättre, har fått en jäkla hosta bara...

Vi har tänkt ha en ute dag idag, så vi ska kratta och fixa och kanske sätta upp studsmattan.
Ska även bort till Lixsa och idag får jag se om jag orkar rida eller om det bara får bli lite pyssel, kanske tar och longerar henne? Vi får se hur jag mår helt enkelt :)

Hörs, puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0