Godis

God morgon hoppas att ni sovit gott.
För det har inte jag gjort ;)

Zara våran katt ska snart ha kattungar och varje gång blir hon alltid jätte när gången och måste vara med någon när hon föder så hon har sovit hos mig i snart en vecka, kan säga att jag inte har sovit bra alls. Men hon är söt iallafall ;)
Inatt vaknade jag en utav tusen miljarder gånger utav att hon låg och bet/gnagde på min hand, jodå hon är normal...

Är uppe tidigt idag för hela familjen ska nämligen till Sätila och kolla på basket, äta korv med bröd och smörgåstårta. Ida spelar ju basket och idag är det match mot föräldrarna, Ida är dock sjuk så vi ska bara dit och titta :)

Föresten, märktes att jag inte ätit godis på länge, haha, vi köpte nämligen godis igår och shit, jag mådde ju illa efter typ två godisar. Haha men det är väl positivt antar jag.

Vi hörs senare, puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0