I bet we could light up the sky

Jag och Malin (höhö mest jag.) lagade maten, stekt kött och potatis bara, så inget speciellt alls.
Här hemma är det dock inget speciellt alls att jag lagar maten, jag tycker det är kul och pappa ska inte behöva göra det varje dag och idag var han ju inte ens hemma så jag hade ju knappt något val ;)

Nu är mamma och Ida och hämtar pappa på jobbet och Alex hos David.
Så jag och Malin har nästan precis varit ute och tagit in hästarna, mysigt.

Hade ett litet dilemma när jag skulle gå till Karin förut, skulle jag välja stallskorna som inte är bekväma att gå långt i eller skulle jag välja ett par bra skor att gå i men som jag inte vill ha i stallet? Haha ja ni förstår ju ;) orkade inte ta med ett par i en väska eller liknande då jag inte ville behöva gå och bära på den så jag valde stallskorna...
Har rätt ont i fötterna nu och på vägen hem sa jag nog svärord efter vartannat steg jag tog, haha så dagens lärdom är lätt att ta bekväma skor trots att jag ska till stallet!

(Dem andra kom hem nu)

Så nu ska jag gå och förhöra pappa om hans första dag på jobbet! :D

Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0