Knäckebröd + varm oboy

God morgon, var uppe sent igår men vaknade ändå vid åtta... Visst det är skönt att inte sova bort hela dagen men att vakna åtta varje dag är lite väl överdrivet ;)

Nu ska jag fixa lite frukost, har tänkt mig varm oboy och några knäckebröd. Mums!

Tränade föresten igår, var nog en vecka sedan sist då jag är så förkyld så det var skönt.
Körde dock bara situps, squats, plankan och någon annan som jag inte vet vad den heter.
Har bara kört plankan i 30sek innan då det är den tiden som är i det passet jag brukar göra, men igår när jag bara gjorde vissa så passade jag på att länga tiden till 45sek och det klarade jag galant.
Träningen börjar ge resultat faktiskt, kanske inte något synligt men det känns! :D

Hörs, puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0