Måndag

God morgon allihop.

Idag vaknade jag runt halv 8 så jag gick ut och släppte ut hästarna, mockade och gjorde rent hos kaninen.
När jag hade kommit in igen var pappa fortfarande inte vaken så jag gick och hämtade Spyker och tog mig en promenad med honom.

Igår åt vi ju som sagt lamm, åt tills jag inte kunde få ner mer för det var riktigt gott, tog massa fina kort men dem är i min älskade Nikon så jag måste föra över alla bilderna innan ni kan få se dem.

Efter maten var det dags för mig och Alex att träna men mormor ville vara med så det blev en gemensam träningsstund där hela familjen Palmgren och mormor låg på golvet och gjorde magpass. Mormor var sjukt duktig, hon gjorde alla 10 övningar och gjorde dem riktigt bra, hon klarade till och med plankan i 20 sekunder.

Efter träningen mådde jag däremot inte särskilt bra, pappa har varit riktigt förkyld i några dagar och igår efter träningen så blomstrade min ut.
Kände mig febrig, fick ont i halsen och näsan bara rann och rann så nu ska jag ta det lugnt i några dagar...

Hörs senare, puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0