Peace

Usch vad trött jag är, men jag kan och får inte sova nu så ska slappa i fåtöljen med hög musik och vänta på att Malin har gjort klart chokladbollarna ;)

Allt gick bra borta hos Karin, jag och Malin körde på i bra tempo, det jobbigaste av allt var däremot att gå hem sen, det var riktigt varmt ute och trots att det blåste så svalkade det inte alls, tyvärr ser det ut som att vädret håller på att bli sämre nu.. Men är det sol och varmt imorgon ska jag ligga och sola heela dagen.

Är bara jag och Malin hemma just nu och det är riktigt skönt! Malin står och bakar chokladbollar och skriker och sjunger med i musiken, haha.
Dem andra kommer hem vid halv 7 så då ska jag vara klar med maten och så kommer pappa hem från jobbet vid 22:00 :)

Påväg till och från Karin bor ett par med kossor, får, höns och hästar (dem har katter och en hund också) och det var där vi hade Rullan ett tag efter att Batman blivit dödad.
Dem har iallafall två travare och båda har nu fått föl för andra gången, eller a dem är ju inte små föl längre men usch så fin den ena är! Det var hans mamma som jag skulle hjälpt till att rida men sen tog vi ju hem Rullan för att jag hittade Bella så då blev det inget med det, men jag kan verkligen se att han är lik sin mamma, dem är lika nyfikna och han kommer alltid springandes till staketet för att hälsa när man går för bi.
Idag kunde jag inte låta bli utan jag tog några kort på honom som ni ska få se, fin liten kille :D

Nu ska jag äta chokladbollar... Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0