So baby, bring your body here next to mine.

Har varit en härlig helg måste jag ändå säga, är riktigt fest sugen dock... det var ju ändå ca ett år sedan jag festade sist så någon som har en fest på g nästa helg får gärna höra av sig, haha nejdå skämt åsido ;)

Har tänkt kolla på film och sedan sova, imorgon ska jag till psykologen, granngården och lite så, ska ju även till hästarna hos Karin och fixa så jag har ändå lite planerat imorgon.
Ska även söka lite jobb/sommarjobb imorgon, eller kolla runt lite iallafall :)

På tisdag ska pappa jobba heela dagen så då blir jag ensam hemma med Spyker, håller därför på att planera lite i vilken ordning jag ska göra allt m.m
Måste ju bort till Karin och fixa, så får se om jag går dit mitt på dagen och fixar allt själv eller om jag väntar på Alex så får han köra mig på moppen? Klurigt det där, då jag inte vill överanstränga armen och min vad...

Sig gott alla, puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0