Söndagsfix

Även om att det inte är skola för mig imorgon så känns det att det är söndag, är alltid en speciell känsla i luften på söndagar, iallafall här hemma, vet inte hur det är hos er?
Vi har iallafall söndagsfixat, fixat i landet, satt upp studsmatta m.m

Jag och pappa duschade ju Rullan och sedan åkte vi bort till Karin och mockade.
Jag får inte rida än på ett tag och egentligen inte mocka heller... Men någon måste ju mocka och det är ju faktiskt jag som sagt att jag kan hjälpa till. Får se när jag kan rida, kanske någon dag i veckan?

Har lite blogg idéer i huvudet, men det kräver att någon kan vara "fotograf" och ta lite kort på mig, får väl tjata på Ida ;)
Ska även sätta mig och skriva lite åsiktsinlägg som kommer komma upp med jämna mellanrum, det tycker iallafall jag låter grymt!

Vi hörs, puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0