Vad har hänt sedan sist?

Blogg appen har inte funkat och som jag skrivit innan hatar jag verkligen att blogga från datan...

Efter blogginlägget i lördags åkte hela familjen bort till Sätila, vädret var kanon och dem hade verkligen valt en bra dag att ha bilträff på. Pappa fick några riktigt grymma bilder, jag var tyvärr hund ansvarig (höll Spyker hela tiden) så jag hade aldrig tid att ta några kort men jag får säkert lägga upp några av pappas bilder här så småningom.
Spyker skötte sig jätte bra trotts mycket folk, många hundar och bilar som brummade ;) Var många små barn som var framme och hälsade och han klagade inte över all uppmärksamhet.
När alla bilar hade kört iväg köpte vi varsin glass, åkte ner till Lygnevi där vi tog kort, åt glass och kände på vattnet.
När vi kom hem grillade vi och bara njöt av solen.

I söndags satt jag ute i solen nästan hela dagen precis som resten av familjen gjorde, dem pysslade med ute möbler, jag läste och Malin pluggade.
På eftermiddagen grillade vi och åt väldigt gott.

Igår hände inget speciellt, Ida var hemma och sjuk och det är hon även idag, jag och pappa gick till Karin och fixade och det skall vi snart göra även idag.

I morse testade jag på något som är väldigt populärt i bloggvärlden just nu, nämligen inget mindre än bananpannkakor. Visst det gick att äta men inte något som jag skulle äta om och om igen, det var enkelt att laga men precis som jag läst på bloggar så delade dem lätt på sig när man skulle vända på dem i stekpannan.
Lyckades få till tre hela och resten var bara små bitar och därför får ni ingen bild ;)

Här kommer några bilder från helgen.
Hörs!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0