Valborg

Hej på er, var ett tag sedan sist men har bara inte orkat blogga, that's it.

Varit en händelserik natt och dag, haha vissa människor alltså, förstår inte riktigt grejen.
Men iallafall, psykologen imorse och sedan raka vägen till Varberg för att tömma mina skåp, haha hade ju inte behövt ta med nyckeln dock...
Tog en liten roadtrip på vägen hem och åkte via Kungsbacka, Fjärås, följde havet, sedan Lygnern, och körde in och kollade på ett slott m.m
Så nu har vi planerat in att åka samma väg men att ta med kameran någon gång till sommaren :)

Valborg idag, inget festande för mig men fortsätter vädret att bli bättre och bättre åker vi till Sätila i eftermiddag.
Kul ;)

Imorgon ska jag in till Göteborg med Malin, Hanna och Lena men det kan jag berätta mer om senare.

Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0