You only meant well, Well, of course you did

God morgon och förlåt för att jag inte bloggade mer igår, hann verkligen inte.

Iallafall, när mormor hade åkt igår gick jag och pappa bort till Karin och mockade, gick sedan hem och väl hemma var klockan så pass mycket att det bara var att börja med maten direkt.
Efter maten kollade jag och Malin på film och jag var även ute och tog in mina små hästar.

Idag händer inget speciellt, pappa är på några möten så jag och Spyker är ensamma hemma, när pappa kommer hem ska vi däremot åka bort till Karin bara.

Åh, jo, något som jag stör mig på är hur folk idag (bara för att det regnar och för att det var fint väder igår) skriver saker i stil med "neej vart tog våren vägen" eller "jag som trodde våren äntligen var här"
Det blir lixom ingen vår eller sommar utan regn, regnet behövs för att blommorna och gräset skall kunna växa. Och har vi något år haft vår utan regn? Nej, regn är regn och det behövs.
Det blir ju inte mindre vår bara för att det regnar, något dem kan klaga på i sånna fall är väl kylan.
För så länge det är kallt på natten och varmt på dagen kommer det inte att vara riktig vår oavsett om det regnar eller inte ;)

Nu ska jag sätta på en film och fortsätta gosa med Spyker, vi hörs :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0