Big no

Inget film mys idag heller, Malin tycker det är roligare att titta på OTH själv på mobilen än att titta på film på datan med mig så då skiter jag i det.
Får väll titta själv då. Inte för att det är roligt alls men jag har velat se några utav filmerna vi skulle sett länge nu så då har jag inte mycket till val helt enkelt.

Imorgon börjar mamma jobba igen efter fem veckors semester, kommer kännas konstigt att inte vara hemma hela familjen men det är nu det märks att sommaren snart är över och att det är dags för jobb/skola, själv så tycker jag om hösten väldigt mycket och eftersom jag längtar efter att börja skolan har jag faktiskt inget emot att sommaren snart är slut som jag brukar ha.

Att sommaren är slut betyder också att vintern är påväg och Det Känns Fantastiskt! Att fira julafton i nya huset kommer bli jätte kul plus en liten pytte detalj med denna vintern är ju att JAG FYLLER ARTON ÅR! Hur sjukt är inte det egentligen?
Längtar något enormt och jag känner på mig att detta året kommer få en hel om vändning och bli bara bättre och bättre :D

Nu ska jag kolla med pappa när vi ska upp imorgon och beroende på det sova eller kolla på film.

Puss

Fotograf: Emma Palmgren (jag)
Hund: Moa



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0