Fight for yours and don't let go

Hej på er.

Orkade aldrig blogga igår plus att jag knappt var hemma.
Hämtade Alex i Kungsbacka då det inte gick någon buss hem, fick reda på hur hans första dag varit och så, verkar som att han är nöjd än så länge iallafall :)

Sedan var jag och handlade, och på kvällen tittade jag på idol och sedan massa serier/filmer till ca ett på natten.

Imorgon börjar Malin och Ida skolan, Ida börjar sexan och Malin åttan, helt sjukt hur fort det går egentligen. Snart är det Malin som börjar första dagen på gymnasiet...

Iallafall så är det mindre än en vecka kvar tills jag och pappa åker ner till skolan. Längtar som en galning och än så länge är jag inte nervös alls, vet ju att jag typ kommer dö i bilen på vägen ner för att jag kommer vara så nervös, haha, så det är ju bra att jag inte är nervös än iallafall ;)

Idag händer inget speciellt vad jag vet om nu iallafall, ska packa upp mer lådor, redigera resten av bilderna, träna och duscha, ikväll blir det idol och del nummer två av en grym deckare.

Vi hörs senare, puss!

Bild: såg en sjukt häftig larv när vi var i Kinna igår :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0