Fisk och potäter

Fisk och potatis gillade magen, känner ingenting alls och innan har jag inte ens kunnat äta ett kex utan att magen höll på att explodera, haha men det är bra för fisk och potatis är något jag kan leva på ;)

Ja... Vad mer har jag att berätta?

Jag har skrivit ut lite papper angående skolan, suttit och tittat för och nackdelar över vad jag vill välja som individuellt val och jag har väl nästan bestämt vad jag vill ha, kommer säkert ångra mig om och om igen men det känns ändå skönt att ha lite koll inför den 26 augusti vad jag skulle kunna tänka mig att ha.
Vill ju prata med min mentor och så innan jag bestämmer mig heelt också och se vad han/hon tycker men det kommer bli bra, det vet jag.

Just nu håller jag på att fixa inne i Spel rummet, pappa har satt upp mer hyllor så nu skall böckerna på plats och det är min uppgift, ingen, ingen säger jag, rör böckerna förutom jag! ;)

Blir ingen tapetsering idag utan det får vänta tills imorgon eller något, jag skall även hjälpa pappa och Alex med att slänga skräp imorgon, kunde ju inte hjälpa till alls den veckan jag var sjuk vilket var den veckan dem behövde mig som mest så nu vill jag hjälpa till så mycket jag kan och orkar.

Snart blir det film mys dessutom så det är bäst att jag skyndar på lite.

Vi hörs, puss

Fotograf: Emma Palmgren (Jag)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0