Fredag

God morgon!

Sovit gott? Det har faktiskt jag gjort, skönt det då jag har filosofi på schemat idag ;)

Ja, som sagt, filosofi idag, har tänkt göra klart "testa dig själv" uppgifterna och helst få alla rätt på båda två, målet är att hinna göra iallafall ett prov men helst båda, nu i första modulen är det även en skriftlig inlämning som jag vill ha så lång tid på mig som möjligt så att jag kan få den så grym som möjligt.
Och då vill jag ha gjort allt annat i modulen innan helgen, i värsta fall får jag plugga lite på söndag.

Idag skall jag även fixa inför kräftskivan, sätta upp lite tavlor och bara göra det till vårat hem, om ni förstår vad jag menar? Alla tavlor står nämligen nere i källaren och någon gång ska dem ju upp så varför inte idag?
Men det blir nog bra ;)

Idag kommer även inlägg om skolan upp här så håll utkik!

Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0