Good morning Saturday

God morgon fina ni!

Åh vilken härlig träningsvärk jag har i låten och rumpan, haha kan knappt sätta mig ner...
Var ute och gick med mamma och Alex igår i över en timma, sammanlagt gick vi nästan 6 km i mest uppförsbacke, gick även över stock och sten i skogen och plockade massa kantareller.
Jag är då bästa på att plocka svamp i våran familj så mer än hälften av det vi har i påsen är det jag som plockat, ja något ska man ju vara bäst på ;)

Vi gick in till Ösjön som var huuuuur mysig som helst, där kommer det tas mycket bilder framöver!

Idag kommer morbror med familj hem från Turkiet så vi skall åka och lämna bilen på flygplatsen plus lämna tillbaka lilla Mobis som varit hos oss i fyra veckor nu, det kommer bli riktigt tomt utan henne...

Vi hörs senare för nu måste jag äta frukost



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0