Haha!

Jag skyller på att det är sommarlov och att jag var trött imorse, för det är ju faktiskt inte onsdag utan torsdag idag, haha pinsamt...

Åkte iallafall till Slottskogen i några timmar, det regnade nästan hela tiden men det var mysigt ändå :D
Jag har velat åka till Slottskogen hela sommaren så det var väldigt kul trotts vädret.
Jag tog massa fina bilder som jag skall sätta mig och redigera och lägga upp efter maten. Framförallt pingvinerna och en älg älskade att vara med på kort, så det blev mycket fina bilder på dem.

Var hemma snabbis och sedan åkte jag, mamma och Ida och handlade.
Så ikväll blir det lasagne, vi har grillat näst intill varje dag hela sommaren så det skall faktiskt bli gott med "riktig" mat ;)

Vi hörs, puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0