I could really use a wish right now

Skulle jag beskriva denna dag skulle jag skriva Toppen, vädret har varit grymt och vi har fått gjort mycket ute i trädgården.
Jag låg och solade från halv elva till ca halv ett vilket var otroligt skönt!
Spyker's inhägnad är nu snart helt klar, han har suttit i spårlina de få gånger vi har varit i trädgården och han har fått vara med men snart kan han få springa ut och in som han vill :)

Bakade en äpplemorots kaka förut som blev sådär... Dem andra älskade den men den var inte riktigt så som jag ville ha den så bättre lycka nästa gång helt enkelt ;)

Nu blir det snart mat och sedan ska jag ut och träna, ikväll ska jag duscha och bara ta det lugnt, måla mina naglar och lite så.
Får se om det går någon bra film på tv också :)

Vi hörs, puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0