I Will always hate you more

God middag på er!

Jag hade en toppen dag med Therese igår, det blev mycket välbehövligt tjejsnack men vid halv nio åkte hon hem.
Efter det körde jag lite Singstar med Ida innan jag och Alex tog varsin hund och gick på en skön kvällspromenad.

Idag gick jag upp vid tio, åt någon nygjord pannkaka och sedan gav jag mig ut på en PW med grym musik i öronen.

Jag laddade ner väldens bästa app i går (ja jag är efter...) Runkeeper heter den, verkligen hur grym som helst.
Men nu valde den att krångla.
Ni som har den vet att man med jämna mellan rum hör hur långt man sprungit m.m vilket är jätte bra, så därför tyckte jag det var lite konstigt när jag inte hade hört något på ett bra tag.
Så jag stannade, tog upp mobilen och märkte att den pausat sig av sig själv, så nu har jag joggat/gått mer än en km utan att det registrerats vilket suger ;)

Plockade även lite kantareller påvägen hem, så mamma har precis stekt upp dem.
Nu har jag precis fräschat till mig, tagit på mig myskläder och ätit en till pannkaka.

Mellan ett-två kommer våra gamla grannar på besök, dem vill se hur vi har det och vart det är vi har flyttat, så vi skall äta go fika och ge dem en rund tur ;)
Sedan får vi se vad som händer mer idag, jag har tänkt sätta upp lite hyllor i mitt rum och pyssla med det iallafall.

Vi hörs, puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0