Idol... idag med

Hallååå, shit vilken grym och effektiv dag jag haft idag, fått gjort jätte mycket :)

Började dagen med en stor och god frukost, efter det satt jag och pluggade historia från klockan elva till halv två, gjorde två "testa dig själv" grejer som jag fick alla rätt på.

Efter det hämtade mamma mig och så åkte vi till Kungsbacka, hämtade upp Ida och sedan Alex och så åkte vi till Sko punkten, jag köpte inga skor men jag hittade faktiskt några riktigt snygga ;)
Sedan blev det stor handling inför kräftskivan som vi skall ha på lärdag, på Willys.

När vi kom hem satte jag mig och fortsatte med historian, efter det mat och sedan historia igen.

Har gjort tre "testa dig själv" uppgifter sammanlagt och ett prov, fick alla rätt på allt, känns sjuukt bra!

Nu tittar jag på idol, var ute på en promenad med Alex och Malin innan så fick skynda mig hem för att hinna till idol, men det var inga problem ;)

Imorgon är det Filosofi som gäller, tanken är att jag skall jobba med det hela dagen men frågan är om jag kan hålla mig borta från historian, haha återstår att se ;)

Puss!

Fotograf: Emma Palmgren



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0